Homeland.

Sitter nästan sovandes och tittar på homeland en serie jag började följa hemma hos D utan text men sen såg jag att det började sändas på SVt och då är de klart att jag väljer att se det hemma med text. Idag har jag pluggat massor till farmokologitentan på lördag. Håller på att ta död på mig själv känns det som. Kan inte denna termin bara vara över. Det är något hela tiden.
I morgon ska jag iväg ensväng till trollhättan sedan återstår ytterligare plugg fredag likaså. Men på fredagkväll ska vi i alla fall ut på julbord jag och fina vänner. Till lindesnäs igen och det var ju helt toppen så det kommer bli riktigt lyckat. Blir nog en sväng ut efter det också. Men bara en kortis eftersom jag ska upp tidigt på morgonen efter och skriva tenta (nerver).
Sleep tight

/Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0