Fina blåsiga Söndag.

Är hemma först nu efter en lång och mysig dag i göteborg. Gick upp redan vid halv nio i morse och gjorde i ordning mig för att åka till göteborg. Mammas värmlännings vänner var även på besök i götet hos Garry så fick mig en god brunch tillsammans med dom, härligt att träffas igen då det går ett par år emellan gångerna (tyvärr). Sedan begav jag och mamma oss ut på stan i blåsten och kikade runt i affärer. Hittade en del fint men fick bara köpt en ynka julklapp. Fick nog även syn på min framtida soffa. På chilli. Ska nog köpa dem direkt efter jul... ååh vad jag längtar. Fick även köpt två par adventsljusstakar i orginell stil, gillar det bäst så. I storstäder tycker jag man får en riktig julstämmning i kroppen så nu sitter jag här och bara längtar efter jul trots allt =) Sedan åt vi middag med Garry och hans äldsta son. Riktigt mysigt det med.
Nu har jag slagit min rumpa ner i soffan med en flaska julmust light och ser på copycat singers, vad duktiga copy catsen är =)
Ha en fin söndagskväll


-

-


/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0