At night.

Nu närmar det sig sovdags för mig ska väl se något på webtv innan jag lägger mig, var inget vidare på tv idag förövrigt. Bingolotto firar visserligen 20 år men jag fick inte tag på någon bingolott så då kan det kvitta.
Annars har det varit full rulle idag. En heldag i skolan med massa ny kunskap, det är dock mycket att ta in nu. Men jag bara älskar mina godingar till klasskamrater som får mig att skratta hela tiden, all kärlek till er <3

I morgon är det en efterlängtad fredag, äntligen får vi en denna härliga dag igen, fast veckorna går förvisso sjukt fort och snart är det jul! Blir en riktigt bra jul i år tror jag.
Nog från mig.

Over and out



/ Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0