21:06

Vilken fart dagen har gått med idag. Timmarna bara rusar förbi men det har varit en lärorik och mysig dag. Vart i skolan och examinerat stroke vilket gick bra tror jag. Efter skolan slog jag in alla mina julklappar jag köpt hittils och jag är egentligen ganska nöjd med julklapparna i år. Har mamma, pappa, Dennis och Charlotte kvar. Kanske en liten till klapp till Marte och storebror, Matthias köper alltid för en liten större peng till mig så jag kanske borde lägga till en liten, hittade en jättefin till honom som jag bara var tvungen att köpa så nu väntar jag och ser om jag hittar ännu en som är så Matthias.
Har ju en del julklappslek-klappar kvar att köpa men det är ju småstrunt men sååå kul. Ska på två julfester som jag vet hittils, en årlig lite större hos Gelan (Gelans och Fridas årliga) och sedan en med basgruppen + respektive. Ska bli såå kul! Det väntas ju även ett julbord med fina vänner på lindesnäs igen då!
Men jag känner verkligen att det är roligt att jag har så mycket julstämmning inför denna jul eftersom det är så mycket arrangemang runt omkring det. Att man hittar på ngt alla nära och kära. Underbart.
På lördag ska jag även få upp adventsljusstakarna och stjärnorna i fönstrerna, även julgardiner till vardagsrummet =) Ska bli mysigt att få tända det första ljuset på söndag.
Efter julklappsinslagningen i alla fall begav jag mig och utförde några ärenden och sedan till älskade mamma och åt en god sallad =)
/ Kärlek



image description
Älskade mamma hade redan adventspyntat sitt fönster, såå fint =)
-
image description
En sån himla cool lampskärm, om det itne syns är det grå påls på den.
-
image description
Mammas coola snögubbe med ljusslinga i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0