20:05

God Kväll, har precis tittat färdigt på true talant, spännande kommer finalen bli. Jag håller på Dimitri, Paulina eller Emelie. Sofia har blivit helt personlighetsförändrad under programmet, fått lite storhetsvansinne verkar det som, men det kanske bara är så tv vinklar det också. Det går ju inte att neka att hon ha en grymt bra röst men hon saknar den känslan av att förmedla en text som de andra gör. inte lika äkta enligt min mening.
Min dag har varit fullspäckad känns det som. Vart uppe sedan 6 i morse och är nu helt död. Vart på praktik, när jag kom hem tog jag direkt en långpromenad med Zico följt av lite plugg (var även tvungen att se tv4play, så mycket bättre) har däremot haft huvudvärk i stort sett hela dagen så jag har vilat det jag har hunnit. Efter att jag ätit kom Sebastian och hämta mig så åkte vi till mormor och Anders en sväng. Underbart att få umgås med familj <3
Nu ska jag och lillebror mysa hela kvällen med film, huvudvärken har fortfarande inte släppt nämligen. I morgon blir det att gå upp till praktiken igen, för sista gången ever och gissa om det känns skönt. Helt himmelskt.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0