Some photos.

Jag är inte benägen att visa så många kort på mig från i går, inte från den kameran som jag har hemma i alla fall. Hoppas för guds skull att det finns andra kort på mig någonstans, eller gör jag verkligen det?
Det var fartfyllt. Med andra ord. Men här kommer bilder på mina oerhört vackra vänner i alla fall.

-
-
-
-
-
-
-
-
Ni Märker att det gick utför för mig i går i alla fall, men roligt hade jag. That's the main point.
Det hela började i alla fall på bryggan här i Fredrikstad med en mjukglass och öl. Det låter som en fin kombo va? Det gick ner och hade gjort det i gen i alla fall. Sedan begav vi oss hemmåt till grillen där det bjöds på grillad entricot med en god sallad a lá Dennis, samt grillade potatisklyftor, morätter och sparris. A-M tog med sig en ljuvlig tzatziki och Dennis hade gjort en mexikansk dressing. Allt var supergott och till detta serverades även gott att dricka samt grillade vitlöksbröd såklart. Kvällen fortsatte med lite extra mycket fylla, småprat och dans. En udnerbar kväll helt enkelt. Tillbaka till verkligheten i morgon efter en super lång helg.
/Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0