Slappis dag.

Herrejisses vad slapp jag är i dag. Inte konstigt när jag förtärt alkohol i tre dagar efter att haft uppehåll en månad. Men i morgon börjar allvaret igen och då är det stenhårt. V 4 börjar tomorrow.
Dennis tar sig en powernap nu så jag har passat på att pluggat lite, hela morgondagen kommer också att gå till plugg vilket jag vill eller inte. Men snart kan jag andas ut, den 31 maj har vi vår tenta och förhoppningsvist klarar man den och kan börja slappna av och jobba hela sommaren.
Vi har bara planerat en liten motorcykelfärd till danmark, mc kamp. Men jag tror bestämt det blir mycket MC och även några båtturer med A-M och Jons båt i sommar. Det är så oerhört vackert här i Fredrikstad och framförallt när man tar sig ut bland öarna som ligger ltie utanför, underbart.
Ack, ack. Nu borde jag ta tag i att läsa boken Mandelkärnan (förstår inte att man måste läsa skönlitteratur på högskolan) men den är faktiskt bra och jag har snart läst ur den, då fortsätter jag på Jo Nesbö. Världens bästa deckare. Ett tips: Läs dem.
Återkommer med recpten på mina maträtter från i Lördags samt en rewiew från i går. Ska bara försöka få i hop lite bilder.
'
Bjuder på dessa två så länge, från i Lördags beklädd i Presenten jag fick av Sandra och Frida, både klänning och örhängen!
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0