Pandora.

Sitter och beundrar mina fina pandora armband jag har. På min silveränk har jag endast fyra berlocker dock men de ska fyllas på med tiden. Min läderlänk däremot har jag sju fina berlocker. Fick både armlänken och berlockerna av Dennis när jag fyllde år för några veckor sedan. Han hade snappat upp att ja saknade lite berlocker och att jag älskade armbanden.
Det bästa med Pandora är att man mixar och får ett helt eget armband. Berlockerna är dock dyra så det tar en stund och fylla på. Jag är så avis på Mammas väninna Therese som har ett silverlänk halsband och två silverlänk armband som är nästan fulla. SÅ FINT.
Men med tiden kommer dem, mina egna personliga smycken.
Berlockerna kostar fr 240 kr - hur mycket som helst, de i guld kan hamna på över 3000 =)
-
-
Godmorgon Förresten! / kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0