One year done, two more two go.

Underbara ni! Nu har jag gjort mitt första läsår! Jag kan även stolt lägga till att jag klarat alla tentor på mitt första försök och gjrot riktigt bra ifrån mig. Är oerhört stolt över mig själv faktiskt. Sista tenten gjorde jag idag och jag blir mycket förvånad om jag inte klarar den.
Det var dålig update i går men ja hade fullt upp helt enkelt. Nu är jag bara överlycklig och jag ser fram emot denna sommaren mer nu än någonsin. Vädret är ju helt underbart också. Min sommar börjar idag med färskpotatis och makrill hos mamma och till helgen blir det en helg i Norge med Pernilla och Johan det kommer bli strålande sol så vi kommer åka mycket hoj och på kvällarna blir det att sätta sig på altanen och grilla följt av möjligvis en båttur med några vänners båt. Detta ska bli fantastiskt.
För att inte glömma i morgon då jag och mina udnerbara studiekamrater ska fira ett år in i utbildningen. Jag bara känner på mig att denna sommar kommer bli kanon!
Nu kanske jag ska unna mig att på riktigt slappna av och njuta. Som sagt sommaren blir nog bra och fartfylld =))
-
-
-
-
Så här glad är jag idag, oavsett dåliga bilder men ändå.

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0