Om än möjligt men ack en fantasi.

Jag vet att jag ibland fantiserar mig bort till vita sandstränder och kristallklart vatten, eller till storstadsbruset i London. Men saken är den att jag så gärna vill resa. Det spelar ingen roll vart det kan vara någonstans i Sverige men bara vara borta se nya ansikter och nya möjligheter någon annan stans.
Planerna inför resten av detta året är en Turkiet resa i Augusti, en stockholmstripp samt Gambia i december. Får se om det går att genomföra rent ekonomiskt men jag vill, vill, vill.
Jag längtar även till om ca ett år då vi får lov att praktisera utopmlands, jag ska göra allt som står i min makt för att få praktikplatsen i Namibia i en månad. Jag vill hjälpa till där det behövs.
Lite tankar.

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0