My day so far.

En knepig dag har jag idag. Ingen disciplin alls, med tanke på att jag redovisade om det disciplinerade självet idag så skyller jag på att vi människor är disciplinerade i allting så gentemot mig själv slipper jag det idag.
Vill bara att ngra veckor ska gå. Känner att jag inte vill leva i nuet, jag vill leva i framtiden. Attans.
Det finns dagar som ställer förundrande frågor, idag är en sådan dag. Så dags att flyta in i skönlitteraturens värld för att skydda mig från verkligheten.
/Kärlek

Värt att läggas till att inte ens Mc-stället blev bra, jackan säkert två strl för stor och byxorna en strl för liten, ändåvar de samma storlekoch jag mätte mig innan, gosh, blit trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0