Morgonstund har guld i mun.

Sitter med mitt morgonkaffe och morgonshake nu efter en härlig disch och en lagom lång morgonpromenad. Jag la även till ett ägg i dag till frukosten och snacka om att jag är mätt nu. I bland tycker jag det är behövligt att äta, för annars orkar man inte. Ska ju hålla på med hårddieten i 12 v och då måste man se något ljus.
I alla fall så bär det av till Norge om en stund. Jag ska bara fräscha upp mig lite och dammsuga lägenheten. Det blir nog väldigt lugnt i helgen skulle jag tro då Dennis har opererat båda stortårna. Men hoppas på sol så att jag kan ligga på altanen och steka.
Älskade Morgonkaffe vad skulle jag gjort utan dig?!
Om någon undrade var jag köpt det ubersnygga nagellacket som skymtas på bilden ovan på min tumme så la jag in en helbild på min hand, nagellacket är från depend, 29 kr, no 054 =)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0