Måndag.

Vilken effektiv dag. Sitter i skolans bibliotek och har suttit här sedan 9 i morse ca. Fått gjort massor men har en del kvar som jag itne kan göra för att någon idiot har stulit boken som jag behöver. Får låna den boken av en kompis då skulle jag tro.
Nu tror jag att jag beger mig ner i kafeterian och tar mig en kopp kaffe och ringer några samtal, min buss hem går inte förrens tjudo över tror jag.
I kväll bli det ytterligare en långpromenad följt av en bra bok nerbäddad i sängen. Det är så kallt ute. Fy.

Från en solig dag i sommras!


Btw - Ska be min data support Charlotte om en ny header kanske. Har lite ideér.

 

Ha en fin nystart på veckan / Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0