I min ensamhet med studierna.

Hej!
Nu sitter jag i min ensamhet och pluggar inför i morgon. I morgon ska vi nämligen bli filmade när vi undervisar om MRE vaccinationen så jag vill gärna kunna det lite bättre så att man slipper stå med papprerna i handen och skaka. Jag gillar inte att redovisa framför klassen. Det är konstigt men jag brukar vara en utav de som pratar mest men det är när vi sitter ner, så fort jag ska ställa mig upp framför klassen blir jag nervig. Fy, det är en hemsk känsla men jag hoppas verkligen jag blir bättre och bättre för nu har vi ändå hållit på så här i snart ett läsår.
Jag tog förövrigt en lång sovmorgon i morse och vaknade upp med tre hundar i sängen, myspys. Dom får egentligen inte ligga i sängen men ibland så är det så svårt att låta bli att släppa på reglerna. Passar Sara och Sofie från i går kväll till i morgon bitti. Nu ska jag fortsätta att läsa på mitt arbete och sedan i kväll ska jag möta Sandra för en långpromenad.
Mår bra idag, är glad även om det har snöat lite. Ser fram emot helgen. Ska bli kul!
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0