Härliga morgon.

Älskar mornar utan stress och varje gång jag har en morgon utan stress förundras jag över att jag alltid snoozar mig till en stressig morgon. Okej, jag älskar att sova men jag älskar att ta det lungt på morgonen. Bara det faktum att man kan dricka en kopp kaffe, sita i tystnad och kika på internet samt äta lite frukost.
En vanlig morgon för mig ser tu ungefär såhär: 7 ringer klockan - jag snozzar - Snoozen hinner ringa ca 5 ggr innan jag typ springer upp ur sängen, slänger på mig kläder och smink, springer ut med Zico och kissar slutligen springer till bussen som jag i 7 av 10 fall missar. - STRESS. Så ändring på det ska det bli.
I dag bär det av till skolan för två seminarier. Sen har jag bara i morgon och tisdag kvar innan sommarlovet. Visserligen är det tenta på tisdag men förhoppningsvist går den bra.
Ha en underbar dag!


Frukost idag, 1 dl naturell youghurt med låg fetthalt samt 1/2 dl naturell musli. En halv rågbrödsskiva med skinka och tomat. En kopp underbart kaffe.



/ Kärlek



P.s Ska försöka hitta på lite kategorier i bloggen, har verkligen kommit in i ett sting med skrivandet d.s

Kommentarer
Postat av: pernilla

fan va de såg gott ut :)

2011-05-25 @ 08:55:44
URL: http://anjapillan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det var det! =))

2011-05-25 @ 17:59:07
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0