Härliga Lördagsmorgon.

Vilket toppen humör jag är på idag =) Vaknade precis innan nio och satte på morgonkaffet så nu sitter jag här efter att ha plockat upp lite här hemma inför storstädningen med kaffet och frukosten, denna dagen får jag ju äta alla målen. För övrigt har denna diet veckan varit tuff, tror inte jag gått ned något vidare men bättre tag nästa vecka då =)
Så på schemat idag står storstädning av mitt udnerbara hem som förövrigt blev prydd med en köksgardin i går, så fint. Efter jag städat ska jag åka till blomsterlandet med pappa, ett ställe som har så oerhört fina blommor och prydnadssaker bland annat. Jag ska köpa blommor till balkongen hade jag tänkt och kanske en tulpanbukett till köket, älskar blommor =) Efter det ska jag promenera ut med Zico en lite längre historia följt av matlagning som också är något jag älskar att göra.
Kommer upp med recepten lite senare och bilder såklart.
Idag bjuds det på:
14:00 Räk och Kräft pasta med krossade tomater och vitlök, Äpplepaj med vaniljsås
18:30 Kycklingsallad med Sandras vitlök och dijon vinegrette samt Sandras Tzatziki och vitlöksbröd, glasstårta.
Känns nästan som det är idag jag fyller men det är inte förrens på måndag men då är jag i Norge och roar mig på hojjen och på Lyckliga Gatan Söndretoppen, kommer nog få se en och annan naken springa på natten också hihi alltid lika roligt =)
Ha en underbar Lördag

/Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0