Grey...Grå..Grau.

Godmoprgon eller förmiddag allesammans. Jag föredrar godmorgon eftersom jag snoozat fram till ca halv elva. Tog mig sedan en dusch och fick serverad frukost av Dennis. Mysigt.
Nu var dock han tvungen till att åka iväg till jobbet en stund (är egentligen ledig på fredagar bör tilläggas) de hade något problem med datorerna och telefonerna. Så nu sitter jag här ensam och underhåller mig med facebook och diverse andra sidor på internet. I dag är det så grått väder så det blir en innedag följt av rensning av ett rum hos Dennis (han ska renovera) samt en och annan film innan jag bär av hemmåt ikväll. Det blev ändrade planer eftersom jag fick jobb i morgon. Är i stort behov av jobb just nu. HElst skulle jag vilja jobba dygnet runt ända till tisdag då maj lönen är över. Behöver visserligen jobba i Juni också.... Pust.. Inget att tala om. Nu ska jag njuta av dagen.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0