Fredag den 13e.

Godkväll på er denna otursdag. Har ni haft någon otur eller? Jag har inte haft någon speciell otur tror jag. Haft en mysig dag faktiskt med en lång kaffedejt med Felix. Så trevligt att han är hemma över hela sommaren nu då kan man hänga mycket.

Annars har jag jobbat en del i veckan vilket verkligen behövs. I morgon har jag familjen på middag på förmiddagen och på kvällen kommer tjejerna hem til mig på mat lite gott att dricka, roliga spel och Eurovision. Appropå eurovision höll nerverna på att dö i går när dom ropa upp Sverige sist.

Hur som helst har jag ingen blekaste om vad jag ska ha på mig i morgon, trodde jag ahde tvätttid i dag kl 16 men tydligen så slutade den kl 16, snopet..... Så inga rena kläder, surt.

Jaja, sitter i alla fall och pluggar en fredag som denna vid denna tiden och kommer nog plugga en timma till. Vill bli färdigt med lite här frammåt så jag kan fokusera på tentan, dock har jag noll motivation för denna kursen är, BORING.

Sätta upp gardiner ska jag nog hinna med innan jag lägger mig också, ostrykna. Haha =)



/ Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0