Bedårande.

Igår var det Lördag som bekant, men inte vilken lördag som helst utan min lillebrors bal. Var uppe hos honom hela förmiddagen, vi åt frukost tillsammans och sedan gjorde vi honom fin. Åh så sant blev han fin. Min fina.

Jag och mamma åkte ut till gustavsberg sedan och väntade in dem, de skulle åka limosine och det var ingen dålig bil heller. Rena papparazzi syndromet när de klev ur limosinen. I vilket fall som helst var Sebastian och Sara väldigt fina.

Här kommer lite få bilder :)


-

-

-



Nu tar jag mig en tur till mormor och anders. Sedan blier det långpromenad följt av middag hos mamma med hela syskonskaran och mor. Ha en fin dag.


/ Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0