Tidsbrist.

Ännu en gång slarvar jag med uppdatering men det är en sådan tidsbrist känner jag. Dagarna bara rusar iväg och det är så svårt att hinna med allt man vill göra.
Just nu sitter jag med hemtenta och två seminarier jag försöker får klart. Nästa kurs kommer vi lära oss mycket om pedagogik och efter den så är det sommar och jobb som är på tapeten, när ska man få vara ledig? Önskar jag får ett fast jobb med en gång som färdig sjuksköterska sen så man får betald semester. Underbart.
På onsdag flyttar jag ytterligare en dag. Denna gång till en trea med Charlotte. Det betyder mindre hyra och lite mer roligt för pengarna. Ska bli att köpa motorcykelkläder osv. Längtar tills säsongen sätter igång. =)
So Long.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0