Myskväll.

Nu ær jag helt færdig, efter denna tuffa praktik veckan har jag en ledig dag i morgon och det ser jag fram emot. Praktiken ær førøvrigt jættebra, trivs som fisken i vattnet och det hade varit jættekul att få komma dit och jobba någon gång.
Annars har jag inte gjort så mycket i veckan, har fått i ordning hemma igen iof och det blev himelskt fint =) ær supernøjd.
Nu sitter jag hemma hos Dennis instoppad i en filt och efter en powernap bestæmde jag mig før att få i mig någon smørgås och nyss satt jag och åt en god glassstrut med ett glas loka pæron. Dennis jobbar så jag ær ensam till 21 och nær han kommer hem blri det massa mys till det sista avsnittet av Nikita!
Ha en trevlig kvæll
/ Kærlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0