Trådlöst internet.

Äntligen har vi skaffat trådlöst internet. Det var nästan tur att Charlote råkade ha sönder mitt gamla mobila så att man hade en anledning att beställa trådlöst. Har ju ändå bara en månad kvar på uppsägningstiden.
Så varför jag inte uppdaterat er mina få men fina läsare är för att klantiga Charlotte ;P hade sönder det mobila bredbandet till inte en så stor förtvivlan.
De senaste dagarna har jag inte ägnat mig åt så mycket eftersom det varit dåligt väder och alla mina vänner jobbar. MEn jag har tränat och slappat. I kväll blir det tv och lite kvällsmat. Det är ju midsommar i morgon som jag kommer fira dels hos Frida och Sandra och dels hos Robin. Efter detta blir det till att hoppa på jobbet kl 2130 till 700. Jobbar dock med Matilda så det ska bli trevligt. Har inte sett henne på evigheter. Den hurtigbullen pluggar ju till tandläkare i Umeå.
Ni ska få andra kapitlet av Sandra Berättar om en stund....
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0