The days just goes on.

Det är häpnadsväckande hur snabbt tiden rinner i väg. Redan tisdag och jag har haft fina dagar hos kärleken följt av jobb i dag.
-
I veckan blir det mest jobb för min del i morgon ska jag på utbildning i några timmar sedan hoppas jag att jag får träffa Pernilla en stund i alla fall. Denna dag har jag varit helt död, varit otroligt trött och känner att min tand värker helt otroligt mycket. Fy. Hoppas det blir bättre snart, ingen lust att gå till tandläkaren faktiskt.
Till helgen blir det nog återigen en tur till Dennis för mys och trevliga stunder. Jag hoppar ju på mitt vikariat nästa vecka så jag får passa på emellan arbetspassen att pussa lite extra på honom.
-
-
Dessa bilder får lov att summera min lördag-måndags helg <3

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0