Sunday.

En slapp och härlig dag unnar jag mig idag. Befinner mig just nu i mitt andra hem i vårt grannland och ska strax titta på tredje avsnittet av Covert Affairs. Det är en superbra serie som Dennis har laddat hem. Den kommer säkert till Sverige till hösten eller så och efter min förälskelse av Nikita som visades på Kanal 5 i våras kan jag nu stolt säga att jag följer min andra serie någonsin bortsett från Sex and the city. Skulle vilja se desperete housewives, prison break, greys anatomy bland annat också. Jag har börjat halv om halvt att följa off the map och den serien är också bra.

Nog om detta. I går var vi ute här i fredrikstad, var på ett ställe som heter Jacob all. Det var jätte trevligt och mycket folk. Innan kom Ina och Stian förbi på förkrök på Dennis härliga altan.
Yes, nu sätter jag igång avsnittet, senare får ni första delen av mig ( det som jag skulle börja med i förrgår egentligen ) I Kväll ska jag även se flera filmer, kanske kommer med filmtips också.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0