Sunday i'm in Love.

Älskade Söndag. Vilken underbar dag du bjuder på!

-

Till att börja med ska jag bara summera gårdagen kort. Jag jobbade 8-14 sedan bar det av till Dennis frammåt 17-tiden. När jag kom hit var det lite halvtaskigt väder så det blev massa mys samt god mat och lite gottis till två hemsk bra filmer.
-

Denna dag däremot har bjudit på en lång dag ute i det fria på motorcykeln, några kaffe-pauser och massa fart. Jag bara älskar känna adrenalinet pumpa när man accelerarar upp mot 250 och när cykeln stegrar lite (ibland mycket) och när man får arbeta tilsammans på de svängiga vägarna med underbar natur och utsikt framför sig. Livet. Nu blir det kanske en båttur vädret är glimmrande i dag. Lite blåst dock så vi får se. Grillen är i varje fall i gång och mästerkocken Dennis står för maten. Hoppas ni haft en bra dag!





/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0