Saturday.

I dag är Sandra trött... ZZZzzzZzz.

Har varit många tidiga mornar för mig det senaste så jag är ett vrak just nu efter ännu en tidig jobbdag. Men i varje fall så ska jag börja göra mig iordning för att åka till Dennis. Det blir nog en lugn kväll i kväll. Vi ska nog bara passa på att mysa och njuta av varandras sällskap. I morgon däremot blir det nog en sväng ut med båt följt av grillning på en ö någonstans, lagom idylliskt.
Btw. Jag och tjejerna bokade resa till Alanya igår. Den 23 augusti flyger vi och återkommer igen natten den 31.
/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka ska åka :D

2011-06-12 @ 21:07:35
Postat av: Sandra

Jag, Pernilla, Anja, Marte och Charlotte till dig som frågar =)

2011-06-14 @ 21:01:12
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0