Ny härlig vecka.

I dag är det måndag vilket betyder en ny härlig vecka. Gillar måndagar, de känns fräscha på något vis.
I dag har jag tillbringat några timmar med Pernilla hon mötte mig på min morgonpromenad med Zico så vi gick och köpte två askar med jordgubbar, mums. Jag hoppades att det skulle bli bättre väder men det blev det inte så vi fick mysa på mammas balkong med jordgubbarna lite musik och prat, vi pratade för det mesta om vår stundande resa. Längtar!
Nu väntar jag på Dennis vi ska unna oss sushi dinner idag. Annars i veckan ska jag jobba men på torsdag ska jag träffa underbara Johanna i göteborg. Blir nog en eller två sommardrinkar och några kalla öl eller glas vin. Det ser jag fram emot.

-
-
/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: charlotte

snygga brills ;D

2011-06-30 @ 19:29:59
URL: http://charlottelagergren.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha, ja eller hur haha ;P

2011-07-02 @ 18:43:24
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0