Ljuva.

God morgon eller förmiddag, hur ni nu väljer att kalla det klockan 11:21. Jag har i alla fall tagit sovmorgon till tio i dag och har efter dess varit ute med hundarna vart och köpt nybakat bröd och håller nu på med frukosten. Det blir en god brunch liknande variant med massa gott denna söndagen. Vädret är bra idag också dock lite kalla vindar men ut ska jag allt ta mig i ngn timma innan jobbet.
Är på oerhört bra humör, har massa kärlek inom mig, har bara inte personer nog till att ge den till, eller har jag för många?
Somsagt i kväll blir det några timmar på jobbet, men sen är jag ledig måndag och tisdag följt av jobb hela veckan ut, ska försöka byta brot söndagen bara =) Hoppas för då kan jag hitta på något roligt nästa helg.
Nu ska jag väcka mina små =)

/Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0