Late Morning.

Jag får väl ta att säga god morgon till er denna midsommardag. Anledningen till att jag skriver godmorgon är för att jag jobbade natt i natt och vaknade för cirka en timma sedan. Jag hade hemskt gärna sovit två timmar till eftersom jag ska till jobbet även i natt, då underlättar det självklart med ett par till timmar sömn.

Midsommafton i går var väldigt lyckat trots att jag fick avbryta kl 21 för att bege mig till jobbet. Jag började dagen med silllunch hos Robin med familj, pappa skulle ju dit både på förmiddagen och eftermiddagen så jag följde med en stund och det var så trevligt, lite nostalgikänsla med tanke på att vi alltid firade i hop när vi var små, min familj och Robins familj. De har ju världens finaste hus med en så fin och iordninggjord trädgård. De hade köpt ett tält och hade värmare sedan innan så vi märkte inte av det dåliga vädret. Zico fick springa och leka med Tess och Bruce, älskar att sitta ute i en trädgård och se hundar leka. Så vill jag ha det.
Efter jag kört pappa ut till dem igen så åkte jag till Frida och Sandra med familj där vi lekte lekar samt åt god grillmat med gott sällskap.
Så jag kan inte klaga, dock var natten på jobbet hektisk.
Anyway. Nu ska jag göra i ordning mig och pyssla lite här hemma för att bege mig upp till pappa senare för midsommardags middag med Bröder och Far.
Ha en underbar dag och njut nu utav vädret <3

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0