Kvällsmys hos mami.

Godkväll. Bad update, men vissa dagar blir sådana. Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, herrejisses va paff jag blev när jag vaknade 11:57. Helt sinnes.

Fick snabba mig ut med hunden (han hade vart ute 2 på natten så ingen fara) sedan gjorde jag i ordning frukost bestående av havregrynsgröt och ägg. Var iväg på möte på jobbet kl 14 och efter det åkte jag, mamma, mormor och Therese till Överby, fick köpt mig en fin långklänning på H&M och nyss klickade jag hem en present till Charlotte, samt två bh:ar och en virkad krämvite väst. Kommer bli fint. Visar såsmåningom.

Nu ska jag krypa ner bredvid mamma i sängen, ligger skavfötters, älskar att sova bredvid mamma.

I morgon ska jag träffa mina underbaringar från skolan vid 11 tiden, vi åker till snäckan ett mysigt Cafe ute vid vattnet här i Uddevalla. Sedan så ska jag jobba en kortis mellan 13-16. Hoppas hinna med att träffa både Camilla och Sandra på kvällen också.

Sov så gott mina kära

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0