Kategorier.

Tänkte försöka hitta på några roliga kategorier som passar in i det som jag gillar att skriva om och det hra jag nu gjort. Det kommer antagligen komma till ett par fler kategorier med tiden. Men jag tänkte i alla fall klargöra vad ja ska skriva inom varje genre.

Sandra Berättar: I denna kategori kommer jag berätta om mig själv, kommer ta upp ett par punkter, två punkter i veckan om mig själv. Jag kommer börja med - Vem är jag - I morgon och sedan ska jag göra en lista på olika teman jag kommer prata om. Varje Onsdag och Söndag kommer jag bjuda på detta.

Sandra Inreder: När jag visar mitt hem, när jag drömmer mig bort till härliga sängar och vita väggar med romantisk stil kommer jag att kladda i denna kategori.

Sandra Lagar mat: De som känner mig vet att jag älskar att laga mat, mina recept delar jag med mig av här.

Sandra Läser: Deckare, chicklit, biografier....Mina lästips.

Sandra reser: Om jag ändå hade pengar hade jag rest så mycket mer, men de få gångerna jag har råd som är en til två gånger årligen, då kommer jag dela med mig av det i denna kategori, kanske även drömmar kommer upp här.

Sandra Shoppar: Något som händer allt för sällan numera ;P

Sandras vardag: Denna kategori kommer alla inlägg som rör min vardag, min vanliga men ack så underbara vardag hamna i.

Sandra tipsar: Oh nej, inte hårtips precis, är kass på frisyrer och hår, men andra små tips om jag kommer på något.

Kommer ni på någon annan kategori så kan ni ju kommentera. Men jag vet väl kanske med mig att jag kategoriserar mer för min egen skull. Jag är ju ganska strukturell av mig numera.

/ Kärlek


Kommentarer
Postat av: pernilla

ska bli intressant att följa :)

2011-06-17 @ 19:07:33
URL: http://anjapillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0