Fin dag i dag.

God dagens. Har haft en toppendag httils och den blir nog bra ända in i slutet =)
Började med en härlig fikadejt med Josefin som jag inte träffat på väldigt länge, det var trevligt och borde göras om inom kort. Sedan träffade jag härliga Eva-Marie och Jonathan i stan för att hitta en prsent till Rebecca som fyllt 20 år (det blev även en fika med dem). Röda rummet här i stan har nog stans mysigaste uteservering inne på en bakgård.
Nu sitter jag hemma och är helt förstört för min telefon har lagt av och det är inte mycket till uppdatering som jag kan göra i med att jag ahr mobilt bredband som betyder att just nu står det att 4 timmar återstår av uppdateringen vilket jag inte har tid med. Pust.
Men i vilket fall som helst ska jag ut och gå nu för att sedan göra i ordning mej för en mysig kväll på butlers för att fira ett år in i utbildningen till sjuksköterska. Tiden går så fort.
Ha en fin dag

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0