Filmer.

Hiss och diss nu helt enkelt. Som sagt i går så såg jag och D flera filmer, ingen av toppklass kanske men jag ska ge er en snabb recension tänkte jag.
Morning Glory var en lättsam film med en av mian favorit skådisar Rachel. Hon är ju så bedårande söt och härlig i alla sina filmer, i denna filmen så spelar hon en producent som ska försöka få upp tittarsiffrorna på ett dalande morgonprogram. Det är inte helt enkelt då i detta falll Harisson Ford spelar en mkt svårcharmad man med ett stort ego som inte har en tank på att försöka vara med på Rachels noter när det kommer till entusiasm.
-
Shanghai var en spännande film som handlar om en gamal militär som vill kalra upp hans kollegas mystiska mord i Shanghai som är det enda landet japan ännu inte tagit över i andra världskriget. Det var en spännande film men inte i världsklass. Men typ en 3a kanske.
-
4.3.2.1 Ett ord Kass. Fy fy, jag börjar mer och mer tvivla på brittiska produktioner så länge det inte är kalssiska thrillrar.
-
All good things var en bedårande film. Det var väldigt gripande och spännande. Den handlar om en mycket rik familjs son som träffar en tjej från medelklassen. Dom gifter sig och allt verkar underbart, men mannen har ett henskt förflutet som visar sig på hemska sätt i deras tillvaro och medelklass tjejen som spelas av Kristen Dunst lever i ett fängelse och kan inte leva ut sina drömmar. Jag tyckte dock att den sluta fördjävligt men det är en verklighetsbaserad film så då är det väl så. Hatar sorgliga slut. Men den är sevärd absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0