(2) Bloggfavoriter

Jag träder emot mina egna regler lite just nu eftersom jag tänkte börja med att skriva om mig i min innersta kärna först, vänner, familj, drömmar etc och sedan bena ut i vad jag lagar för mat, vad jag har i min väska etc. Men eftersom jag känner att magen kurrar och att jag vill snegla på tv:n väntar jag med kapitlet om mina vänner till på Söndag och ni får nu istället se vad jag dagligen läser för bloggar.

Jag har egentligen varit en bloggare i många år, dock till och från. Min första blogg startade jag i slutet av 2006 och hade faktiskt i gång den till i slutet av 2008. Då var jag en såkallad modebloggare mest. Men intresset dog ut och jag hade uppehåll något år. Men nu är jag i alla fall i gång igen. När jag höll på som mest på min fashionbysandra.webblogg.se så hade jag ett tag mycket läsare. Det var riktigt kul men det tog mycket tid att hålla sig på den nivån. Men det jag vill komma till är att jag under mina år har haft olika favorit bloggar. Idag läser jag mest bloggar som mina vänner skriver eller personer jag vet vilka dem är. Men bloggar som jag alltid läser är följande.
AnjaPillan.blogg.se
Frayme.blogg.se
Imfancy.blogg.se
Charlottelagergren.blogg.se
Siljeholm.blogg.se
Kenzas.se
alexandrastyle.blogg.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0