(1) Vem är jag.

Vem är jag. Det är en filosoferande fråga tycker jag. Jag får nog olika svar på den beroende på vem jag frågar men de allra flesta skulle nog beskriva mig som en glädjespridande tjej med mycket humör. En bestämd skapelse som har svårt att inse ibland att man kan ha fel. Jag är nog också en väldigt ambitiös tjej som vill att det jag gör skall vara bra i alla sammanhang i mitt liv. Så skulle nog de allra flesta beskriva mig.

Men visst är jag inte alltid själv den mest underbara personen men om jag får beskriva mig själv skulle jag säga att jag är en snäll, rolig och glad person som gärna tar på sig mer än jag ibland behärskar för andras skull, jag älskar att hjälpa mina vänner och jag ställer alltid upp för mina nära. Jag kan dock sura till ibland om saker inte blir som jag vill, detta försöker jag jobba med men alla är ju somsagt inte perfekta. Jag ger stor del av mitt liv till mina vänner och familj, även min älskade Zico såklart.
Ett motto som jag har i livet är att man ska ge all sin tillit och förtroende till alla människor fram till de bevisar att de inte förtjänar den. Det kan också beskriva mig, något naiv möjligtvist. Dock älskar jag vilken människa jag utvecklats till genom livet, formats av min familj och mina nära. Fått bra värderingar och sover med ett gott samvete eftersom att jag undviker göra saker jag ångrar.
Ja, det är svårt att skriva om sig själv. Men jag tror jag med handen på hjärtat kan säga att jag är som jag skrivit ovan. Finns säkerligen saker att tillägga på både den positiva och negativa sidan, men jag väljer att hålla mig till positiva saker, även i min vardag. Inte låtas tryckas ner av bara negativa saker utan förstå och uppskatta vikten av att lägga fokus på positiva aspekter i livet.
-
En ganska beskrivande bild av mig =)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0