Underbara yesterday.

Nu sitter jag och stressäter frukosten eftersom att lilla jag vaknade ca 1215 i dag. Jag ska ju börja jobba nu om tio minuter. Det är lagom kul men hoppas det är lugnt på jobbet.
Gårdagen var underbar och trerätters middagen var utsökt. Jag tillsammans med mormor, Anders och Sebastian åkte nämligen ner till Mamma och Garry i göteborg och blev bjudna på detta. Solen sken och det är alltid lika hemtrevligt och fint ute på Garrys jätteterass. Inte nog med detta så blev det en vinkväll med Charlotte när jag kom hem vid 22, Johanoch Pernilla kom förbi en stund och sedan körde de oss in till stan, så det blev en väl lyckad utekväll också. Fler kvällar likt denna sökes =)
Hinner inte skriva mycket mer nu. Hoppas alla får en fin söndag, mys och ät lite pizza för mig också tack.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fina bilder <3

2011-07-17 @ 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0