Summery.

Dåså. Nu har jag gosat ner mig i soffan och jag zippar på ett glas rött. Ett mycket gott Merlot vin min mammas kärlek har sponsrat mig med, jag får alltid massa goda viner av honom och det är lika spännande varje gång att smaka. Kanske man skaffar sig en ny favoit.
I veckan har jag jobbat en del men jag ahr även hunnit med massor av roliga stunder. Därför så hoppar vi över mitt hemskt stressiga jobb och pratar om till exempel min dejt med Johanna i göteborg.....
Det var i torsdags när även min bror fyllde år vi hade vår dejt. Jag följde med mamma och Garry ned till göteborg efter vi firat lillebror som blev 19 år. Där blev det att vi satt i några timmar i kvällssolen och drack rosé vin och jag fick även lite grillat. Vi skrattade glatt och hade det riktigt trevligt. Garrys son körde mig in till stan där jag och Johanna förtärde tapas och ännu mer Rosé. Vi pratade gamla minnen och varje gång jag träffar henne undrar jag varför vi inte ses oftare. Men denna gången lovade vi varandra att fler dejter får det bli. Helst då med hela tjejligan förstås. Jag tog tyvärr inga bilder vi hade väl fullt upp att prata men jag tog några på mig och mamma. Nedan.
I kväll ska jag slappna av med några glas Rött tillsammans med Robin som snart klampar in genom dörren hemma hos mig. Vi kommer nog ta oss ut en tur också, det är ju helt ok väder.
Ha en fortsatt bra helg vettja.


-


/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0