Sorg.

Efter fredagens terror har jag varit mållös. Jag har egentligen bestämt mig för att inte blogga om eländet men kan inte låta bli.
Vill sända mina kondoleanser till hela norska folket, framförallt ungdomarna som överlevde massakern, hoppas de får all hjälp de behöver för att kunna leva ett normalt liv, framförallt även nära vänner och släkt,familj till alla de omkomna.
Det som har hänt går inte att beskriva, jag har följt uppdateringarna kring detta slaviskt, inget annat snurrar i mitt huvud, allt detta hat, all denna vrede, hur kan en människa åstadkomma så stor förgörelse, hur kan en människa vara så sjuk? Jag kan inte föreställa mig hur ungdomarna måste ha känt sig när de gömde sig för sina liv, flydde....
Må du Anders Behring Breivik brinna i helvetet

Aftonbladet har ett samarbete med vg där du kan gå in på en länk och visa ditt stöd. Det är redan över 500000 som gjort det runt om i världen, gör det du också. Hjälp till att visa ditt missnöje med all sorts terror, tillsammans är majoritetens kärlek starkare än minoritetens hat......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0