Since the 21st.

Jag suger på att hålla mig jämn i uppdateringarna, som tur är skriver jag bara för min vänskara. I alla fall har jag sedan den 21 Juli jobbat nätter. Var hos Älskling förra veckan från tisdag till fredag sendan kom jag hem för att gå på helgen natt.
Nu tvättar jag flitigt nere i tvättstugan, min morgonpromenad och frukost är avklarat och senare i dag blir det lite kodnitionsträning på gymmet. Om jag någon gång ska komma i gång får jag väl försöka...
Har precis klickat hem lite från jotex till Dennis, nya gardiner, en taklampa och ett påslakansätt. Hoppas han blir glad, det tvivlar jag i och för sig inte på.
Vad ska ni göra i dag?

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0