Lista.

Kopierar en liten rolig lista från anjapillan.blogg.se =)

Hur gammal är du om fem år? 27

Vem var den sista du träffade? Mamma

Hur lång är du? 1.74

Var är dagens planer? Jobb & träning

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda tyvärr, men lyckliga ändå!

När såg du senast din mamma? Alldeles nyss, älskade.

Vilken är din favoritplats? Ute, en sommarkväll, på en uteplats med lite gott i glaset och goda vänner.

Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag är bosatt antingen i Norge eller i Göteborg, jobbar kanske för Läkare utan gränser eller i Dubai. Kanske barn och villa? En sann svensk idyll.

Vad skrämde dig som barn? Spindlar. Fy.

Vem fick dig att skratta senast? Mamma.

Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor.

Hur många kuddar har du i sängen? 4 vanligtvis.

Hur många landskap har du bott i? 1.

Har du någon gång spytt på fyllan? Någon enstaka gång ;P

Är du social? Skulle jag nog säga att jag är.

Vilken är din favoritglass? Magnum dubble förut, nu magnum mandel och twister. Eller någon god Ben & jerrys när man unnar sig lite dyrare glass.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa mig en lägenhet. Spara.

Tycker du om Kinamat?  Ja, thai är dock bättre. Japanskt också i alla fall Sushi.

Tycker du om kaffe? Älskart!

Vad dricker du till frukost? Kaffe och ett glas apelsinjuice helst.

Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, någon enstaka. 

Vill du ha barn? Ja förmodligen, det återstår att se. Inte just nu!

Kan du några andra språk än svenska? Engelska.

Har du någonsin åkt ambulans? Nej

Föredrar du havet eller en pool? Havet, underbara havet.

Vad var det senaste du stoppade i munnen? Knäckebröd.

Vilken ögonfärg har du? Blå, vissa dagar mer blå än andra.

När vaknade du idag? 06:50

Välj ett ärr på din kropp? Mina ärr i armveckena, från vattenkoppor.

Kan du byta olja på bilen? Det kan jag nog.

Läser du dagstidningen? Ja, bohusläningen när jag jobbar men alltid aftonbladet.

Dansar du i bilen? Diggar gör jag men dansar gör jag nog inte. 

Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3

Sommar eller vinter? Helt klart sommar. Men älskar att bo i ett land med årstider.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0