Headline?

God Kväll. På Pernillas begäran så skriver jag ett inlägg såhär på kvällskvisten. Sitter hos Mamma nu och ska sova här i natt, ska träna otroligt tidigt i morgon för att jag vill ha sällskap, gillar inte att träna själv som jag gjort idag. I vilket fall som helst så hade jag och Robin en underbar utekväll i Lördags. En riktigt härlig sommarkväll med mycket folk på stan.

i Morgon är jag ledig vilken jag ska spendera med masso viktiga göromål. Det blir storstädning och lite sådant som öär tråkigt men nödvändigt. Jag jobbar bara onsdag dag sen har jag semester i en vecka. Den ska självklart tillbringas hos Dennis. Vi ska göra massa kul. Hoppas på väder bara.

Nu är reklamen över, ser på Criminal Minds. Älskar de serierna.

Ha en fin vecka!

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0