Har tagit lite ledigt.

Hej alla semesterfirare och ni som inte har semester

Jag har det super på min minisemester uppe hos killen. Fick ju ledigt i hela tre nätter eftersom att min fina Matilda tog min tis-ons natt. Så jag ska inte gå på förrens i morgon kl 21:30 så innan dess hinner jag med lite semester till!
Nu sitter jag i skuggan med laptopen, ett stort glas isvatten och njuter utav eftermiddagen. Känner doften av ved gör jag och även doften av nymålat. I Kväll ska vi nämligen grilla fisk och bada lite i stampen. Vi tog en rejäl sovmorgon denna torsdag (vilket jag helst inte hade velat) och efter det målade vi terassen på baksidan, terassen på framsidan tog vi går. Jag tycker det är helt underbart att vara ute i solen hela dagarna, och varför bara ligga stilla då när det finns massor att göra så att kombinera lite göromål med sol är helt okej.
I går var vi ute och åt det var vi även i tisdags faktiskt, men i går blev det en flaska vin och några öl till maten och vi hade även sällskap av en utav Dennis kompisar. Det blev en krogrunda efter den utsökta maten, jag beställde pasta med pepparsås, biff och champinjoner =) Fick även en god strawberry daquiri till efterrätt på ett annat ställe, mums.
Nu kan jag nästan inte bärga mig heller från att beställa kläder, jag som förbjudit mig själv länge nu. Men tyvärr frestar Nellys rea lite grann.
Ha en fin torsdagskväll.

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0