Grym Helg.

Vilken otroligt härlig helg jag har haft. Mina underbara vänner, pojkvän och älskade nära har nog inte skrattat så här mycket på länge. Solen har även den strålat så det finns inget jag kunde önskat vore bättre.
I fredags hade jag vänner på besök, dock var vi många men det fick gå. Vi åt lite tapas aktig mat, bufféliknande och drack goda drinkar, öl och vin. Efter det blev det karusell och barhäng. I går så grillade vi ute vid vattnet till härlig musik och satt ute i en berså och förfestade tills vi gick in mot stan och kände pulsen i lilla uddevalla...
Äntligen kännde jag att Uddevalla är helt ok ändå, synd att det inte är sån stämning oftare för nu när man tittar ut i stan är det lika dött som tidigare.
Nu bär det strax av till jobbet, ska jobba kvalificerad övertid idag vilket innebär att det blir lite extra klirr i kassan i Augisti när jag befinner mig i Turkiet =)
Lägger upp lite bilder såsmåningom!
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0