Friday i'm not in LOVE.

Regnt, blåst, grått, grått, grått. Ushiamejen.

Det är tur att denna dagen ska tillbringas på jobbet, eller rättare sagt kvällen, jag blir nämligen inte klok på detta väder. Det är sommar, kan inte vädergudarna förstå det?

Men i alla fall så ska jag till jobbet kl 15 och nu innan ska jag laga någon form av lunch till mig och lillebor. I morgon bär det av till Göteborg efter jobbet för att äta tre rätters =)

Ha en fin Fredag.




-

-

Jag och Zico hade en lång långrunda tillsammans i går, satte oss på en äng och njöt en liten stund i "höst"vädret också. I bland kand et vara mysigt utan strålande sol, för att inte vara för pesseistiskt alltså.

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0