Tisdag.

Sitter här hos min mor och dricker kaffe nu. Hon är på jobbet men ja bor ju här de flesta dagarna och nätterna när stamrenoveringen råder i min lägenhet.

Försöker ta mig upp ur stolen för att hämta skolböckerna hela tiden men de blev väldigt svprt att resa på sig helt plötsligt. Men jag vet att ja måste så fort ja klickat iväg detta inlägg.

I dag är det en regnig dag, helt okej ändå när man sitter inne men inte när man måste ut med djuret. Tog en lång sovmorgon idag, eller lång i den beteckningen om man ser det till den senaste veckan. Jag steg upp kl 10:30 annars brukar ja kunna sova till 12 - 13 men de går inte längre, man börjar bli äldre nu. Hihi.

Skriver nog något onödigt senare också.


Rolig bild från i Lördags på mig Pernilla och Johan <3

/ Kärlek


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul att du e såå JÄVLA SNYGG där å vi ser ut som några jävla djur hahaha <3

2011-02-01 @ 14:23:08
Postat av: sandra

Haha nej då..sötnos

2011-02-01 @ 22:16:44
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0