This day, so far.

Nu är jag helt färdig trots att jag har haft en skön dag. Blev plugg i några timmar och en kopp kaffe med Marte i dag. I morgon bär de av tidigt till skolan, sen ska jag jobba 14:30 till 21:30 lite extrapengar är aldrig fel, jag hoppas på mycket jobb denna månaden.

Till helgen blir det göteborg med tjejerna, synd att inte alla godingar kan följa med bara, jag själv borde väl inte av rent ekonomiska själ heller men jag missar inte detta. Så de så.

Fick reda på min tre veckors praktik här i mars också och den blev som ja ville, i Strömstad så nu blir ja sambo i tre veckor med min kärlek. Kanske tom blir sambo med han hela sommaren, hoppas på sommarjobb i fredrikstad faktiskt..Annars blir det nattpass i sommar för att vara extra mycket ledigt =)

Vi tar en dag i taget. Men kan inte låta bli att se fram emot vissa saker i alla fall, så som tex Teneriffa den 13e feb =)

Jaja, nu ska ja sova upp halv sju redan i morgon.

Ha en fin kväll!



/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0