På Søndretoppen.

Sitter och væntar på min ælskling som snart kommer fran møte. Kom ganska precis tog lång tid att køra idag det ær lite segt men annars har jag haft en toppendag. Dagen børjade med lång promenad på morgonen sedan frukost och plugg. Fikade med Charlotte och hann en svæng upp till mormor innan jag åkte också.
I morgon bær det a hemmåt igen har en del återstående plugg som måste gøras innan teneriffa på søndag samt att træningen ropar på mig. Det blir tre dagar irad nu innan teneriffa eftersom jag missar så mycket.
Tiden bara springer ivæg måste jag passa på att sæga också. Det ær redan mitten på februari kan man sæga och nr vi kommer hem ær de bara en vecka kvar av denna korta månad, sen ær de mars. Vilken Lycka. Snart motorcykelsæsong =) kommer bli grymt. Jobbar natt i sommar också vilket kommer resultera i MYCKET ledighet.
Underbart =)
(orkar inte ændra alla æ och ø så jobbigt ær det væl inte att læsa ændå?)
Jag och Dennis førsta gången vi sågs =)

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0