Ge mig Sommar.

-
-
Åh när jag ser dessa ljuvliga klackar vill ja bara sitta på en uteservering med bena i kors och njuta av en öl i en sommarklänning och en tunn kofta slängd över axlarna.
Men tyvärr är det fortfarande vinterkallt ute men det ska väl nalkas vår alldeles strax nu förhoppningsvist. I dag har jag en städdag. Städar hemma hos min pappa och ska ner till mig sedan och göra färdigt sovrummet. Letar förgäves treor nu eftersom jag och Charlotte ska flytta i hop för ekonomins skull, det är synd nu med tanke på att jag har fått det nyrenoverat men det fungerar inte att vara student och bo i en tvåa som nästan kostar 4000.
I fredags lagade jag potatisgratäng med fläskfile och pepparsås till bror och Marte, en riktig mysig kväll och i lördags var jag hos kärleken min och umgicks lite med Jon och A-M, alltid lika trevligt. Dock blev det lugnt eftersom vi håller på och fixar och donar hemam hos honom! I morgon har jag första praktikdagen på ålderdomshemmet i Strömstad, det blir nog spännande, förhoppningsvist är de alla snälla och goa mot mig.
Nej nu får jag fortsätta drömma mig bort till musiken i p3 och varmare stunder.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0