Tillbaka till kylan från den underbara värmen.

Hej alla glada i kylan. Herregud va kallt det är, de är som birtglömt att jag varit på en veckas semester i värmen. Men ack så härligt skönt det var, nu skjiljer jag mig från mängden i både färg på kroppen och leende på läpparna för visst är det så att man fylls på med massor av positiv energi när man får lite d-vitaminer på sig i form av sol. Det var en perfekt bra svensk sommarvecka värmemässigt och solen log nästan mot oss hela dagarna bortsett från lite molniga eftermdidagar. Teneriffa var en avslappnad ö med mycket god mat och härlig stämmning. Kan varmt rekomendera Teneriffa en kall vinter alltså (dock hade vi usel service på hotellet).
Nu sitter jag här avslappnad efter en stressig mån-ons. Ska ta och plocka fram lite kvällsmat och äta med bror. Det blir nog rostat bröd med marmelad på framför efterlyst, sen bums i säng.
Jag är lycklig i dag, det pirrar gott i min mage, good feelings.
Nästa vecka bär det av på praktik i Strömstad i tre veckor, det blir nog spännande.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Lite bilder!
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0