Tjuvstart.

Är så nöjd hittils med mina julklappar snacka om att mina vänner känner mig utan och innan. Både Pernilla och Marte verkar ha blivit glada över mina klappar också som har varit, en fin bh och två fina smått och gått skålar i grönt till Pernilla och en heminrednings alá Shabby Chick stil och fina glasunderlägg till Marte.
Av Pernilla fick jag en fin vinkaraff i serien Saga Form Spectra som jag bara älskar. Har önskat mig resterande från den serien av familjen så nu hoppas jag på att serien blir komplett. Gillar Saga forms underliga och härliga former och färger på sina varor. I Martes klapp låg det wienernougat (eller rättare sagt från sofie) och ett jätteläckert halsband i silver. Blev såå glad.
-
-
Serien från saga form, Karaffen redan öppnad från Pernilla. Hoppas på vinglasen och tumbler glasen på Lördag =-)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0